17 November 2011

gembira + sedih


mungkin ade yg trtanya2..(padahal takde pun yg nak tanye)... kenapa saya rasa gembira + sedih?
hari ni.. keputusan UPSR diumumkan... waktu nama saya diumumkan untuk murid2 yg mendpt 5A, alhamdulillah.. saya rasa 1 perasaan yang sgt sukar digambarkan... rasa gmbira sgt2.. rasa bagaikan mimpi waktu tu..
tapi, pada masa yg sama..melihat kawan2 yg tak dpt 5A menangis.. rasa sedih sgt2.. kalau lah semua org dpt 5A.. mesti seronok kan.. tapi nak buat mcmmna... semuanya adalah takdir yg harusa kita lalui...

kpd kawan2 yg berjaya mndpt 5A.. tahniah sgt2.. teruskan usaha ye... chaiyok2..
and kpd kawan2 yg tidak brjaya dpt 5A, jgn sedih2... perjuangan kita semua masih belum selesai... masih banyak lagi yg harus kita harungi bersama... UPSR bukanlah penentu masa depan.. tetapi UPSR adalah titik permulaan untuk kita menghadapi peperiksaan yg lebih besar..

kepada semua yg berjaya mendapat keputusan yg cemerlang..

~dah abis dah~
*ngantuk lagi ni sbb tak dpt tidur semalam..hihi...


1 conteng-conteng: