28 November 2011

talks about friendship...


hello semua blogger bloggie.. firstly, saya nak ucapkan Salam Maal Hijrah kpd semua muslimin dan muslimat di seluruh dunia.. (hey, sekarang dah 2 muharram la... ketinggalan zaman betul minah ni..) hihi~ semoga tahun ni lebih baik drpd tahun2 sebelumnya... and sesiape yg dah buat azam baru tu .. (org yg bername azam tolong jgn perasan yer...) silalah laksanakan azam anda...

ok...friends... kate2 ni khas untuk korang yg sdg merindui kite dan sentiase terbayang2 kan kite smpai mandi tak basah.. makan tak kenyang and tidur pun tak lena... (hish.. merapu sudah..)

in life, Allah does not give you the people you want, instead he gives you the people you need, to            teach you, to hurt you, to love you and to make you exactly the way you should be...

hearts will only love for a while.. feet can only walk for some miles.. clothes won't be forever in style.. but having friends like you forever worthwhile...

friendship is like a war.. easy to start.. difficult to end...impossible to forget.... so,i'm having a war with you.. i hope that you don't want peace..

kalau saya jadi squidward, saya akan buli awak selalu... jika ditakdirkan saya menjadi mr. crab, saya akan kikis harta awak... bile saya jadi patrick, saya akan selalu buat awak tension... tapi, saya tak nak jadi squidward, mr. crab atau patrick.. kerana saya nak jadi spongebob yang selalu setia dan sayang pada temannya...

 bile kamu rindukan seseorang.. pandanglah pada bintang yang paling terang sinarnya.. percayalah pada hati bahawa insan yang dirindui sedang merinduimu..

senyap tak bereti hilang... diam tak bererti lupa.. jauh tak bereti putus... kerana antara kita ada 1 ikatan... iaitu ikatan persahabatan...



friends... there will be no goodbye for us!! just a promise that... no matter what happens, we will always be FRIENDS..

~dah abis dah~
*tulus ikhlas dari hati seorang insan yg merindui temannya...
fuyooo... panjangnye saya melalut..










0 conteng-conteng: