05 December 2011

blog oh blog...

hello.. saya baru habis meninjau- tinjau blog org lain.. tak sangka rupanya ramai betul murid2 sekolah saya ada blog.. wah.. chaiyok... cantik2 belaka semuanya.. rasa jealous pon ada.. ( jgn tiru sikap saya yg suka jealous ni yer).. tapi rasa seronok pulak bila ramai org buat blog ni... hihi~ (terlebih teruja)

sebenarnya dari dulu lagi saya nak buat blog... tapi tak tau nak buat macam mana... tapi berkat sokongan seorang budak comel + baik + pandai yg bernama norerysha shahiera.. akhirnya saya buat jugak blog ni.. (ni bukan membodek ye ery! ni realiti)

mula2 dulu rasa putus asa sbb saya tak pandai buat blog... tapi sekarang ni saya rasa happy sangat sbb blog saya dah ada improvement.. lagi cntik drpd blog2 sebelumnya... (dah perasan).. mungkin cantik sikit je kot tapi dibandingkan dgn blog org lain, nampak sgt blog saya ni buruk.. huhu~

korang nak tau tak sbb apa saya suka berblogging...
       
dapat isi masa lapang...
 hmmm... kenapa saya kata berblogging ni dapat mengisi masa lapang?? yela, berblogging tu bagi saya aktiviti berfaedah..(berfaedah ke??)..ala kira berfaedah la tu sbb drpd kita habiskan masa dgn aktiviti yg tak berfaedah mcm melepak dan lain, lebih baik kita buat blog.. takde la mkn tidur, mkn tidur je..


dapat asah bakat menulis..
ok.. bagi saya ni adalah salah satu sbb kenapa saya suka tulis blog.. seperti yg korang sedia maklum, cita2 saya adalah untuk menjadi seorang penulis novel.. and pada masa ni lah saya nak tunjukkan bakat menulis saya.. (perasan betul)...
kalau ikutkan, byk lagi sbb kenapa saya suka berblogging.. tapi tiba2 je mentol idea saya dah hilang.. huhu~

~dah abis dah~
kalau ada masa, sila tuliskan sbb mengapa korang suka
berblogging kat comment box tu ye!!






    2 conteng-conteng:

    Norerysha Shahiera said...

    ehehehe...kak puteri.......mne adee..tu usaha kak puteri sndiri...betull..ery tak de tolong ape2 pun..ehehehehe..:)

    puteri nur afiqah said...

    yeke??kamu dah byk tlong kak puteri buat blog tau!! thanks...