24 December 2011

blogku dah berat!!!


hello semua... hurmm... tadi saya baru je lepas meng'check' berat blog biru saya ni...saya drive kereta pergi check kat salun cik ainaa mania ni... actually... semalam pun saya dah check jugak... tapi saya ambil result hari ni punya sebagai berat blog saya... pelik jugak sebab berat blog saya ni berubah2... it's okay...

korang nak tau apa reaksi saya... ish2.... korang betul2 nak tau ni?

macam ni lah reaksi saya bila tengok berat blog saya tu... amacam?? ayu tak?? memang saya terkejut sangat dengan berat blog saya ni....

korang nak tau berapa??? jom tengok kat bawah........

bukan yg nilah... cuba tengok kat bawah lagi... ^_^



tadaaaa.......



nampak tak?? ish2.... sampai 94.19 kg berat blog saya ni.... ish2... mengalahkan tuan punya blog... tuan punya blog ni baru 29 kg... hehehe....

mana taknya, blog saya ni kuat sgt 'makan'... semua widget2 comel nak di'makan'nya.... tengok tuan punya blog ni... slim gitu.... (perasan)....

nampaknya...terpaksalah kena korbankan widget2 yg chumel2 tu.... huhu.... sedihnya.... tapi, tak tau lah nak buang widget yg mana.... kalau tak korbankan, blogger2 pulak yg marah sbb lambat loading...

apa pendapat korang.... adakah saya patut.....
        buang fieldset dan about me yg comel2 tu???

ATAU

buang widget kartun pakai tudung tu???

ATAU

tak payah buang apa2.... tak kesah blog saya lambat loading ke tak...
yg penting comel...

ATAU

buang semua widget comel2 tu... buat semak blog je...


atau, kalau korang ada cadangan lain.. jgn lupa komen tau..... tolong ye... bantuan anda amat dihargai....

~dah abis dah~
nak pergi slim world dulu... nak kuruskan badan... not me.. 
tapi nak kuruskan blog saya ni.... tata....




10 conteng-conteng:

Onitsuka_hana said...

lebih kurang je berat kita.. eh2 berat kita plak..hehe berat blog.. hana buka blog nie pun ok je. xberat.. kalu nak buang. buang fieldset. :)

muhammad syafiq said...

macam mana nak tau berat blog??
saya budak baru..

Cda CdOot said...

Jom join !!

http://gadislollipops.blogspot.com/2011/12/contest-hari-jadi-cda.html

puteri hanisah said...

huhu.....saya turut bersimpati yerk..so,berusahalah untuk meringankan blog anda ok....^_^

puteri nur afiqah said...

@Onitsuka_hana
ok2... thanks atas pendapat... ^_^

puteri nur afiqah said...

@muhammad syafiq
tekan je link cik ainaa mania tu... boleh check kat situ je.. ikut je arahan ye..

puteri nur afiqah said...

@Cda CdOot
ok... ada masa saya join...

puteri nur afiqah said...

@puteri hanisah
yela tu...

puteri hanisah said...

tuan punye blog nie..teruskanlah untk menaikkan berat bdn anda yerk...chaiyok!!

puteri nur afiqah said...

@puteri hanisah
anda pun sama jgak yer... jgnlah terus- terusan menjadi kurus seperti penyapu lidi...