30 December 2011

cuti sekolah dah nak habis!! ◕‿◕


hi.. semua... sedar tak sedar... pejam celik.. pejam celik...dah nak masuk tahun baru dah... cikgu puteri nak tanya ni... hari ni berapa haribulan??? 30 haribulan, cikgu!!... pandai anak2 murid cikgu ni...(suara ala2 cikgu jasmin dalam upin dan ipin)...
lagi 2 hari je nak masuk tahun baru....

mesti best kan cuti tahun ni?? korang pergi melancong kat mana?? fuyoo... ada yg pergi paris tu.... saya pulak?? hurm... saya cuma balik kampung je.. huhu... masa selebihnya saya duduk rumah... berblogging..

hurmm... mesti ramai org tgh shopping raya kan?? (eh, raya lmbt lagi la... shopping tahun baru la...)huhu... mesti ramai yg tgh shopping tahun baru kan??
ingat!!shopping pun shopping jugak.... tapi jgnlah membazir duit pulak ... korang kena la berjimat cermat sikit... nak tau tip berjimat cermat tak??? nantikan entry seterusnya... bukan sekarang ye.....

hurmm... asyik cerita pasal shopping je..... kerja sekolah dah siap ke??? ish2... ramai betul yg tak siap kerja sekolah lagi.... ha! bagi yg tak siap tu, siap2 kan lah cepat ye!! jgn tangguh2 tau! tak baik........

tengok tu.. sampai menari2 lagi buku tu suruh korang siapkan kerja sekolah... (menari??)ha?? korang tanya saya ada kerja sekolah ke tak?? hihi.. mestilah takde... maklumlah saya kan dah bersusah payah study untuk UPSR... jadi cuti ni honeymoon sakanlah dgn blog yg tercinta ni.... (bersusah payahla sangat)...

ok2... sebelum saya habiskan entry saya yg merepek ni, saya cikgu puteri nur afiqah a.k.a cikgu wanna be (macam datin wan abe la pulak) ingin mengucapkan selamat bercuti dan selamat tahun baru ye... lupa pulak... selamat menyiapkan kerja sekolah dan selamat bershopping ye... jaga keselamatan tau! jgn main mercun tau.... nnti patah jari baru menyesal..... huhuhu....

cuti dah nak hbis baru nak ucapkan selamat bercuti.. apalah... hihi

~dah abis dah~



4 conteng-conteng:

Onitsuka_hana said...

rasa malas nak belajar

puteri hanisah said...

haha btol3....malas nak gi skolah...x nk gi asrama~rindu rumah:(

puteri nur afiqah said...

@Onitsuka_hana
betul2.. tapi nak buat camne.. kena elajar la jugak... huhu ^_^

puteri nur afiqah said...

@puteri hanisah
betul2...