11 December 2011

ha? saya di tag?


hai semua... waktu sign in blog tadi, alangkah terkejutnya saya bila tengok followers saya dah 74 org... yipppiie.... excited sgt2.. (ek eleh minah ni... baru 74 followers, dah nak excited).. bagi saya tu dah cukup okey dah tu... saya bersyukur sgt2... kalau saya tak join segmen Cik Anys ni, mungkin followers saya takkan naik2...

dan saya nak ucapkan berpuluh2 juta terima kasih kepada blogger2 yg sudi mencemar duli untuk visit dan follow blog saya.. arigato gozaimasu...

ok... jom kita ke topik kita... nampak kan tajuknya.. ok... hari ni saya ni tag oleh  Dieba 
DiebaDibo (guest)puteri sudah ditag . pergi ke blog dieba yea !

di bawah ini adalah undang2 jalan raya yg perlu dipatuhi.. (jalan raya?)

you must post this rules
each person must post 11 things about themselves in their journal
answer the question that tagged set for you in their post and create 11 new question for the people you tag to answer
you have to choose 11 people to tag and link them on the post
go to their page and tell HIM/HER
no tag back!
no stuff in tagging section about "YOU ARE TAGGER IF YOU ARE READING THIS" YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WITH ALL HONESTY) have tagged 11 people

ok..ini diri saya...

Puteri Nur Afiqah bt Megat Abdul Samat.. call me Puteri.. (bukan keturunan raja)
sweet 12 years old
guru, penulis novel (seglamor ain maisarah)
berblogging, baca novel
nasi lemak dan roti canai
jus oren, air anggur, milo ais, ais blended
anak bongsu ( 6 org adik beradik)
SK Taman Bersatu
I am so addicted to Maher Zain's song..
saya nak jadi guru + penulis novel +blogger sekaligus.. ini impian saya
i love cats...

soalan yg diberi oleh dieba
korang suka warna apa?
purple...
umo korang punya mak berapa?
49 tahun
kek hari jadi yg diidam2 kan?
kek tiramisu..
kalau korang on9 fb, korang suke chatting ke WTW?
mestilah chatting..
korang suka BF korang sama umo ngan korang or what?
no comment... hihi~
apa korang nak buat kalau dapat duet 1 million?
shopping, belanja semua followers
korang suka tengok sport apa kat tv?
badminton.. tengok lee chong wei ngan lin dan lawan
team bola apa yg korang minat?
entah... tak minat bola... support harimau muda.... hihi~
korang ada berapa BFF?
7 org.. kami satu geng
pendapat korang tentang diri saya?
friendly, baik hati
visi dan misi hidup korang?
nak berjaya dpt straight A's dlm PMR dan SPM and nak jadi novelis terkenal

ok... ni pulak soalan untuk korang...jawab tau..
nama comel2 korang? (nama pendek)
birthday korang?
favourite song?
hadiah hari jadi apa yg korang nak?
handphone idaman?
idola korang? 
apa kelebihan korang?
haiwan apa yg korang suka? kenapa?
kenapa suka berblogging?
impian korang?
soalan paling penting.. apa tanggapan korang terhadap saya?

now... saya nak tag 11 orang... music please.... tadaaa...

kepada sesiapa yg kena tag sila jawab soalan2 yg diberi ye.. penat saya menaip...

~dah abis dah~



7 conteng-conteng:

Princess Peanut said...

done fllow :) thx fllow blog akak :)

Sabrina LV's Official said...

Hihi, thanks tag saya. Dah lama tak kenal tag ni xD

puteri nur afiqah said...
This comment has been removed by the author.
puteri nur afiqah said...

@Sabrina LV's Official
jawab tau!

puteri nur afiqah said...

@Princess Peanut
welcome

Azreen Ayeen said...

dik , Kak dah answer .
http://sayabudakpngokngeksowhat.blogspot.com/2011/12/ditag-lagi-lagi.html :D

puteri nur afiqah said...

@Azreen Ayeen
thanks kak:)