04 December 2011

idolaku..


apa khabar semua? harap2 semuanya sihat2 belaka ya! kalau tak sihat jgn lupa jumpa doktor cepat ye! 
ok.. jom kita terus ke topik kita hari ni... tau tak topik kita hari ni? ha? korang tak tau... la, takkan la tak tau.. mesti semua dah tengok tajuk kan? ha, itulah dia topik kita hari ni!

saya pasti semua org dalam dunia ni mesti ada idola masing2 kan? hari ni saya nak share sikit pasal idola saya ni.. (sebenarnya saya sdg ketandusan idea.. maka wujudnya post merepek ni)... saya ada 2 idola.. hebat kan? (haha... penyakit perasan sudah dtg).. 

inilah idola saya yg pertama.... music please.......


siapakah jejaka yg kacak itu? mustahil ada org yg tak kenal dgn jejaka diatas ni... ada yang tak kenal jugak? ok... jejaka ni namanya Maher Zain... ala, yg nyanyi lagu insyaallah tu... kenal kan? korang nak tau kenapa saya minat dgn dia ni? sbb saya suka sgt2 dgn lagu2 yg dia nyanyikan.. sedap sgt2.. rasa mcm kek secret recipe.. hihi~ tapi memang saya kagum sgt2 dgn maher zain ni sbb saya suka cara dia menyampaikan dakwah Islam melalui lagu2nya... (tepuk tangan sikit)...

idola saya yg kedua pulak..... jeng... jeng...jeng... music please...

kak AinMaisarah, novelis cantik jelita... nak tahu tak kenapa saya minat dgn kak AinMaisarah ni? sbb cara penulisan kak ain memang best sgt2.. kenapa? korang tak percaya? kalau korang tak percaya, cuba korang beli novel2 tulisan kak ain.. mesti korang semua suka... teringin sangat nak jumpa kak ain... huhu... harap2 saya boleh jadi novelis popular macam kak ain satu hari nanti...

~dah abis dah~

0 conteng-conteng: