15 December 2011

'segmen aku dan zodiak'


hmmm... masuk yg ni, dah empat kali saya join segmen... rasa bestla pulak.. join segmen2 ni...
bagi saya segmen ni macam menarik.... korang nak join tak? jom join ramai2 yer...


nah... tengok puas2 banner tomey2 ni...

ok... now saya nak cerita sikit pasal owner blog ni... saya ni dilahirkan pada 18 Januari 1999...malam raya tu... hihi... saya ni berbintang capricorn...

.blog ni pulak yer... hmm.. blog ni dilahirkan pada 11.11.2011... cantik kan tarikh tu...zodiak blog saya sagitarius... sebenarnya saya nak wujudkan blog yg bertemakan purple... tapi, biru pulak jadinya... hihi... buat pengetahuan korang, ni blog saya yg ke 8... setelah 7 kali gagal.. hampir2 je putus asa...

ok2... anda di tag....

~dah abis dah~






12 conteng-conteng:

Aleen Sepet said...

thanx tag yea syg :)

puteri nur afiqah said...

@Aleen Sepet
welcome :)

fierul said...

trima ksih sebab sudi join ye .. :)

Nurul Syafikah Bakar said...

tq for tagging me <3

lyha said...

wahh . kene tag ?insyaallah join .
haha thanks yunk :)

puteri nur afiqah said...

welcome semua!

fierul said...

dear .. hepi berday :)

puteri nur afiqah said...

@fierul
welcome....

puteri nur afiqah said...

@Nurul Syafikah Bakar
welcome.. ^_^

puteri nur afiqah said...

@fierul
thanks...

9n0L4 said...

jalan jalan intai capricorn. hepi belated befday eh. ;)

http://farizafairuz.blogspot.com/2012/01/segmen-aku-dan-zodiak.html

puteri nur afiqah said...

@9n0L4
thanks sbb wish... ^_^