26 December 2011

Segmen CP | Jom Jadi Kawan!


wah... pagi2 dah mengupdate entry... hihi.. pagi2 la syok... udara segar sikit.. anyway, sorry kepada blogger2 yg tertunggu2 nak baca entry saya yg baru... (ok, mungkin takde)... sbb semalam saya balik kampung... maklumlah cuti kan dah nak habis....

enough2... okey, untuk pengetahuan korang, hari ni saya nak join segmen lagi... hihi... saya rasa segmen ni satu perkara favourite saya kot dalam dunia blog ni... huhu.... saya telah di tag oleh cik puteri hanisah kita ni...

korang nak tengok tak banner dia??? jeng.... jeng.... jeng....

cantik kan banner ni??? ala2 purple gitu...maklumlah, segmen ni dibuat oleh cik purple kita ni... suka2... so, korang mesti nak join jugak kan??? jgn risau.....
korang klik link kat bawah ni ye!


senang tak?? senang je kan... jadi apa tunggu lagi?? jom la ramai2 kita join segmen ni!

~dah abis dah~

10 conteng-conteng:

Fendy said...

dtg dari segmen yang sama...thanx sudi singgah

ツ Inas Cikinas ツ said...

Join .

dtg dari segmen yang sama...thanx sudi singgah

puteri nur afiqah said...

@Fendy
welcome..

puteri nur afiqah said...

@ツ Inas Cikinas ツ
welcome ^_^

MisEyz BLurz said...

salam...dari segmen yg sama...makaseh sebab sudi singgah ^__^

Nur Syazwani said...

balas singgahan .. tq kerane sudi dtg blog sy ye .. ;D

puteri nur afiqah said...

@MisEyz BLurz
sama2... ^_^

puteri nur afiqah said...

@Nur Syazwani
welcome...^_^

Vaishnavi said...

balas kunjungan adik. done follow u too

puteri nur afiqah said...

@Vaishnavi
thanks...