21 January 2012

kenapa dengan facebook ni!!!! (part 2)


seperti yg semua sedia maklum dalam entry yg ini, saya telah kehilangan facebook saya semalam... jom ramai2 kita sedekahkan al-fatihah untuknya.....

baru saya tahu punca kematian facebook saya.. rupa2nya, setiap orang tidak boleh mempunyai 2 account facebook... uwaaa... rasa menyesal sgt2...

hari ini, berbekalkan semangat azam baru 2012 ni, saya dgn bulat hatinya membuat keputusan untuk membuat account facebook yg baru.. berbeza tarikh lahir dan nama.... (terpaksa menipu tarikh lahir demi keselamatan facebook ni...)saya pun start lah dari bawah.... tengah seronok dan bersemangat nak meng'add' kawan2, tiba2 keluarlah binatang yg sesat ni....

uwaa.... geramnya saya... rasa nak tumbuk + bunuh je facebook ni... tapi sabar tu kan separuh drpd iman... so, terpaksalah batalkan niat tu.... hurm.... facebook... facebookkk......

~dah abis dah~




6 conteng-conteng:

Shaidatul Aireen said...

saya dah 4 kali buat facebook baru . sbb tiap kali kena online dia suruh bubuh code yg dia hantar dekat fon . penah satu hari tu dia tak hantar code dkat fon sudahnya dua hari tak boleh bukak . tapi mmg time nak add kawan tuu mmg memerlukan kesabaran yg tinggi . :)

puteri nur afiqah said...

@Shaidatul Aireen
dua hari tak boleh bukak yer... hurm... kalau tak boleh bukak terus macammane yerk?? dah banyak kali dah hantar nombor telefon.. tak mau pun...sekarang ni facebook baru pun dah tak boleh nak bukak...

Shaidatul Aireen said...

@puteri nur afiqah , lahh pulakk ! akak pun buat facebook baru sbb tak dpt code tu lah . lpas tu dah hantar nombor fon yg sama pun , tak boleh jugak . akak pun tak tahu lah sama ada boleh bukak lagi atau pun tak . mintak maaf .

puteri nur afiqah said...

@Shaidatul Aireen
takpe la.... dah nasib kite.... huhuhu... sedih2...

Shaidatul Aireen said...

@puteri nur afiqah , mintak maaf ye , dik . :(

puteri nur afiqah said...

@Shaidatul Aireen
takpe ^_^