20 January 2012

kenapa dengan facebook ni!!!!

apa khabar semua?? harap korang semua sihat.... lamanya dah tak bukak blog ni... rindu sangat2... anyway, thanks ye kepada semua yg sudi menjenguk, menjaga dan memberi makanan kepada blog ini sepanjang ketiadaan saya di sini....

saya rasa gembira sangat2 bila dapat balik kat ipoh ni... maklumlah dah berapa bulan dah kat gopeng tu...lama dah tak nampak ipoh.. rindu sangat2....

sebenarnya hari ni, walapun saya rasa gembira, tapi sebenarnya saya rasa sedih sangat2...sebab facebook saya dah tak boleh nak bukak.... uwaaaaa!!!

kenapa tak boleh bukak pun saya tak tahu... tapi yg pastinya saya rindu sgt2 kat facebook saya....
bila saya bukak je dia keluar tulisan ni....

for security, your account has been temporarily locked..... bla....bla...bla....apa lagi entah dia tulis.....
uwaaa... sedihnya...tolong saya... ada sesiapa tahu tak macam mana nak selesaikan masalah ni????

~dah abis dah~
entry ini tidak mempunyai gambar kerana gambar juga sedang turut berdukacita
di atas kehilangan facebook.....


0 conteng-conteng: