03 January 2012

: Pencarian BlogList terhebat JANUARI


hye semua...  ni first time saya tulis entry petang2 mcm ni... maklumlah, ni kan hari terakhir saya kat rumah, jadi saya diberi hak mutlak untuk menggunakan laptop ni sesuka hati....

dan hari ini, genaplah 40 entry yg saya dah publishkan... dan sempena entry ke 40 ni.. saya nak join segmen lagi... segmen ni segmen yg terakhir sebelum saya berpisah sementara waktu dgn blog ni.... segmen ni merupakan segmen kak noorul amera...

banner : Pencarian BlogList terhebat JANUARI

okey, korang dah tengok banner kan??? rasa ada magnet tarik korang untuk join tak??? kalau nak join 
klik ----------> sini <----------

sesi tag mengetag:

~dah abis dah~



9 conteng-conteng:

Stilovast said...

thanks adik manis..XD

puteri nur afiqah said...

@Stilovast
welcome ^_^

Datin Qat ST said...

good luck

Syazfida Afzan said...

hai dik...akak dah follow adik tau...^_^ jangan lelame ye berehat tu...^_^ nice to know u my dear...:)

puteri nur afiqah said...

@Datin Qat ST
thanks ^_^

puteri nur afiqah said...

@Syazfida Afzan
hai akak... thanks follow saya... nice to know you too!!!^_^

sLpmEpLz™ said...

wah gudluck :)

Noorul Amera Adnan said...

keputusan pencarian bloglist terhebat telah keluar. jom terjahh. mungkin blog anda tersenarai =)

puteri nur afiqah said...

@Noorul Amera Adnan
yea!!! sudah tersenarai.... thanks....