27 January 2012

Segmen: Aku dan Novel

selamat pagi semua... hari ni saya selaku kaki novel dgn sukacitanya ingin join segmen kak Farah Alias yg diberi nama Segmen: Aku dan Novel... weheeee.... thanks kak Farah Alias sebab anjurkan segmen yg best ni....sukanya.... (over excited).....

before saya senaraikan novel2 yg telah saya baca, di bawah ni saya tempekkkan banner yg comel ni buat tatapan semua.... 
comey kan?? comey2....

di bawah ini adalah senarai novel2 yg telah saya baca... mostly novel2 ni bukan saya punya... cuma pinjam kat kawan2 je.... huhuhuhu (emotional kejap).... okey, sebelum tu..... music please.....
-
-
tajuk: Aku Mahu Sais S
penulis: Ain Maisarah
-
-
tajuk: Cinderellah vs Rapunzellah
penulis: Ain Maisarah
-
-
Ain Maisarah lagi.... ish2....
-
-
tajuk: Impiana
penulis: Ain Maisarah
-
-
kenapa dari tadi Ain Maisarah punya novel je ni....
-
-
tajuk: Cikgu Paling Gempak
penulis: Ainin Naufal
-
-
tajuk: Melah Melia- Selamat Tinggal Kawan
penulis: Ainin Naufal
-
-
tajuk: Bagaikan Puteri
penulis: Ramlee Awang Murshid
-
-
tajuk: Aisya Budak Hostel
penulis: Siti Shahirah
-
-
tajuk: Gadis Lolipop
penulis: Hana Qistina
-
-
tajuk: Nasi Lemak Bonda
penulis: Qayyum Nur
-
-
novel2 ini semuanya boleh dibeli di kedai2 buku berhampiran anda ye.... mesti korang pelik kan kenapa asyik novel kak Ain Maisarah je yang terpampang kat situ? actually, kak Ain Maisarah adalah novelis kegemaran saya... huhuhu... korang pelik tak, apesal lah entry ni panjang sangat??? ish2... terlebih excited dah saya ni....

~dah abis dah~
lupa pulak, kalau nak join, klik kat banner yer!




10 conteng-conteng:

Firdaus® said...

chayok2..semoga berjaya ea..

btw slam perkenalan.do follow my blog~

puteri nur afiqah said...

@Firdaus®
thanks... ^_^
dah follow dah..

Cik Lia Lomi said...

suka baca novel remaja banyak ya, heeeeee. blogwalking dari segmen yang sama. :D

Cik Gadis Pink (Cik Pinky) said...

Sume buku tuh saya dah bace . ;-) hehe , kecuali Bagaikan Puteri ngan Melah Meliah . #bestkeciteBagaikanPuterituh?

Btw, datg dri segmen yg same, dah follow blog awk . Follow me back kalo sudi .;-)

[fArAh aLiAs] said...

yeay! jumpa lagi geng y minat bagaikan puteri ..!!

thanks for join Farah Alias's segment. lain kali kite buat segmen lagi meletop yar!

(^___~)v

deno said...

hai dik... wahhh banyaknya novel die.... akak pun minat sgt ain maisarah! semua novel die akak ada, yg latest punya, novel jutawan gedik tu baru dapat! best kan ain maisarah?!

eh lupa pula, akak folo blog adik... wahh... kecik2 dah ada blog... :)

puteri nur afiqah said...

@Cik Lia Lomi
hihi... suke sgt2.. ^_^
thanks singgah sini...

puteri nur afiqah said...

@Cik Gadis Pink (Cik Pinky)
novel bagaikan Puteri tu best.. ^_^
thanks follow saya yer..
dah follow akak dah...

puteri nur afiqah said...

@[fArAh aLiAs]
yea! saya ada geng!!! suka sgt2 novel bagaikan puteri... ^_^
thanks sbb buat segmen gempak ni... nnti buat lgi yer!

puteri nur afiqah said...

@deno
yea! ada geng kak ain maisarah... ain maisarah best sgt2... ^_^...
novel byk2 tu kbyknnye pinjam org punya jer... hihihi..
thanks follow saya.. dah follow akak balik..
hihi.. buat blog suke2 jer..