21 January 2012

Segmen TERJAH BLOG TINGKATKAN TRAFIK


hari ni dengan perasaan sedih sbb facebook, saya ambil keputusan untuk menjoin segmen.... maklumlah, dah lama sgt2 tak join segmen ni... segmen tu pun asyik menanti je untuk dijoin oleh saya... and hari ni saya pilih untuk join segmen cik yuyue ni.... 

ni banner nya.....

nak join kan??? mudah je..... cara2nya ialah:
letakkan tangan korang pada mouse
halakan cursor korang kat sini 
klik kat 'sini' tu...

mudah je kan? ok, lastly, saya nak tag org2 di bawah ni:

~dah abis dah~
tarikh luput segmen ni esok malam.... so, kalau nak join, join cepat2 tau!



8 conteng-conteng:

nur ika said...

akak join da dear..^,^

Daus Hye said...

hello !
singgah sini dari segmen yg sama ..

puteri nur afiqah said...

@nur ika
yea!!! ^_^

puteri nur afiqah said...

@Daus Hye
thanks ^_^

Niena Sofea said...

Salam kenal ..
Niena singgah sini ye .. Niena dah follow .. Niena datang dari segmen yang sama .. Jom follow Niena semula .. http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/segmen-terjah-blog-tingkatkan-trafik.html

Niena ada buat GA , lebih 51 hadiah menarik untuk dimenangi .. Jom join !
http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html

puteri nur afiqah said...

@Niena Sofea
okey... nnti saya join ^_^

deqla manjew said...

slm...hye, singgah dari segmen yg sama!

puteri nur afiqah said...

@deqla manjew
hai!! thanks singgah sini.... ^_^