15 March 2012

the story of our friendship

princess diary sdn. bhd. mempersembahkan sebuah cerita yang bertajuk 'the story of a friendship'
yea... tepuk tangan sikit!!!! (dgn nada gediknya)

kat bawah ni adalah watak2 dalam cerita ni....
 
 

 
 
 
 
*bukan gambar sebenar ye!!  hihi

pada suatu masa dahulu, ada seorang gadis kecil bernama puteri nur afiqah.. dia bersekolah di sekolah kebangsaan taman bersatu... hari pertama bersekolah, puteri terasa sangat kekok. maklumlah, terpaksa bersekolah dgn orang2 asing yang dia tak kenal langsung.... bukannya senang. nasib baiklah puteri berjumpa dgn kawannya waktu kat tabika, iaitu adibah dan hakimah....

lama2, puteri dah terbiasa dgn suasana kat sekolahnya.. rakan2 baiknya pun makin bertambah dgn kehadiran auni, nani, intan, noraini dan shafirah....waktu tahun 6, diorang semua bertungkus lumus belajar sbb pada tahun tu, diorang bakal menghadapi UPSR.... macam2 cabaran yg terpaksa diorang lalui... ish2, kesian diorang... hari demi hari berlalu... akhirnya keputusan UPSR pun diumumkan..... diorang semua dapat keputusan yg cemerlang.... jom ucap tahniah kat diorang.... omedetou gozaimasu!!!

masa berlalu cepat sangat... dan akhirnya diorang pun terpaksalah berpisah...... dan korang nak tau tak... sekarang gadis kecil tu kan tengah menaip entry kat blog dia sambil mengenang kembali memori2 diorang bersama.... uwaaaaa.... sedihnya....

rindunya kat kawan2 sekolah lama... bila teringatkan diorang rasa nak nangis je.... diorangla sahabat baik dunia dan akhirat.... diorang selalu sangat tolong saya bila saya susah.... uwaaa..... 

ingat yerk kawan2... walaupun kita semua terpisah (bukannya berpisah), tapi tak bermakna persahabatan kita akan terputus macam tu jer tau!!!!!


kredit untuk: sini dan sini
thanks for the cute doodle.....

~dah abis dah~




0 conteng-conteng: