21 July 2012

happy ramadhan Al- Mubarak...

assalamualaikum semua... kaifa halakum??? alhamdulilah... rindu pulak nak tulis2 kat sini.... lama sgt dah tak update... sori sgt 2 sbb dah 6 minggu saya dah tak balik rumah... duduk kat asrama je...

sedar tak sedar hari ni dah 1 Ramadhan dah kan... hihi... macammana??  korang excited tak nak puasa tahun ni?? mesti excited kan?? yela, time bulan Ramadhan ni la kita boleh dpt pahala bergnda2 dari bulan2 yg lain... 
ups lupa pulak... saya nak ucapkan Selamat Berpuasa kepada seluruh umat Islam di seluruh muka bumi... (org lain dah wish semalam dah.. dia baru nak wish hari ni... huhu..) semoga puasa tahun ni lebih baik daripada tahun2 sebelum ni... sama2lah kita perbykkan amalan kita pd bulan yang mulia ni... lastly, elakkan pembaziran tau...  jgn boros sgt beli makanan kat bazar Ramadhan nnti... oklah... smpai sini dulu... selamat berpuasa~ *agaknya, mcm mana lah puasa kat asrama yerk??


Allahumma Ballighna Ramadhan 4:3 1024x768 en
before Ramadhan..

Ahlan Ya Ramadhan - Malay
ahlan wasahlan ya Ramadhan..

Ramadhan Daily Checklists
banyakkan amal di bulan mulia ini....

During Ramadhan Everyone is a Hero
jom jadi hero... kita lawan nafsu kita habis2!!

Levels of Fasting
di manakah tahap puasa kita???

Doa Ramadhan - Ramadan Prayer
Ya Allah, berkatilah puasa kami...

source gambar comel: sini

p/s: bersempena dgn 1 Ramadhan yg mulia ni, saya dgn rasmikan ingin melancarkan blog saya yg kedua... blog kedua ni akan saya sharekan lebih byk ilmu untuk korang smua.. sudilah baca sini yerk... kalau ada cerita baru dlm blog tu nnti, insyaallah saya akan bagitau kat korang semua yerk...

~dah abis dah~



2 conteng-conteng:

BeBear said...

comey sgt la put-3. huhu... >.<

puteri nur afiqah said...

@BeBear
arigatou gozaimasu... huhu...