16 August 2012

raya dah nak tiba~

fuhh... dah lama betul saya tak menaip entri..... kesian blog ni dah berhabuk dan bersawang dah... sebenarnya, dah lama sgt nak taip entry tapi mmndgkan mentol idea ni tak nak keluar2 jugak, terbntutla hasrat saya... huhu...

hari ni dah 28 Ramadhan... hurm.... cepat betul masa berlalu kan?? pejamcelik-pejamcelik tak lama lai Ramadhan akan pergi tinggalkan kite... hope Ramadhan korang tahun ni lebih baik drpd tahun sebelumnya...

cuba korang tengok kat korang punya dashboard dan wall fb, mesti byk sgt org yg wish 'selamat hari raya' kan?? memandangkan ramai yg dah wish, saya pun nak nyebok nak wish jugak lah.... di kesempatan ini, saya nak ucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri dan 'selamat makan ketupat dan kuih segala bagai' tu...  bila makan kuih raya tu, ingat saya tau... hihi... kalau ada lebih jgn lupa post tau.... huhu, main2 jer... mkn tu jgn banyak2 sgt, nnti terkolestrol karang, sape yg susah??

lastly, saya nak minta maaf dari hujun kulit kepala smpai ke hujung ibu jari kaki kalau saya byk buat salah sepanjang saya menulis entri dalam blog ni... mungkin entri2 merapu saya ni ada yg mengguris perasaan korang... maafkan yerk... okeylah, sampai sini dulu yerk.. tata-titi-tutu-toto...


ISNIN cari SELASA
nak tanya nampak tak RABU
agar ingatkan KHAMIS
beritahu JUMAAT
supaya tak lupa ingatkan SABTU
yang AHAD dah raya....

~dah abis dah~




6 conteng-conteng:

are_lin@yu said...

salam aidilfitri ;-)

deno said...

selamat hari raye! :)

BeBear said...

from babat : pg pekan beli kaya,
kaya dimakan brsme roti,
ramadhan pergi syawal
tiba,
rye ney jd lbh chubby!

puteri nur afiqah said...

@are_lin@yu
thanks... selamat hari raya jugak...

puteri nur afiqah said...

@deno
selamat hari raya jugak... !!

puteri nur afiqah said...

@BeBear
thanks ica... jom kita chubby same2...