10 December 2012

2012 Giveaway by IraArina & Izzahlt

moshi2 semua.. 

nampak tak tajuk hari ni ? nampak kan ? kan ? alolo, tak nampak yerk.. hurm, kalau tak nampak korang guna kanta pembesar tau.. boleh beli di kedai2 yang berhampiran dengan anda *hihi.. just kidding okey ?*

okey, sesi merapu dah tamat.. tanpa melengahkan masa..saya dengan ini mengumumkan bahawa.... *ehem2..test suara.. lalala.. ok merdu lagi ni...* saya dengan ini mengisytiharkan bahawa saya join segmen ni..

teringin nak join ? okey~ mudah je caranya.. korang click kat banner di bawah..


eh2 dah click dah.. takde pape pon..
la, patutlah salah letak banner la pulak.. hihi.. sori2...


ha, baru lah betul..
huhu.. dah click dah ? bagus !

sebelum join, jangan lupa tengok syarat2 nyer dulu tau !

yea.. saya menepati syarat2 tersebut ! *bangga pulak* nak tau tak kenapa korang perlu, WAJIB join giveaway ni ? *eh, takde la sampai tahap wajib* sobabnyo.. hadiah nyo menorek wooo... ada faham !
  • 2x  RM15 - 2Pemenang (TOP REFFERAL!)
  • 1x Mug Comel- 1Pemenang
  • 1x Novel, 1x Buku Berunsur Islamik - 2Pemenang
  • 3x Tudung Bawal English Roses - 3Pemenang
  • 1x Felt Craft - 1Pemenang
  • 3x Tudung Bawal Printed Efa, 3x Keronsang - 3Pemenang
  • 1x Tumbler - 1Pemenang
  • 1x Purse - 1Pemenang
  • 3x Ebook Resepi - 3Pemenang
  • 2x Colourful Handsocks - 2Pemenang
  • 1x Free Membership For 1Year - 1Pemenang
  • 1x TopUp RM10 - 1Pemenang
  • 1x TopUp RM10 - 1Pemenang
  • 2x TopUp RM5 - 2Pemenang
  • 2x TopUp RM5 - 2Pemenang

hope tu win all that prizes.. *hah ! melampau kau.. * jangan jadi tamak yang berhaloba macam saya ni tau...

lastly,saya nak tag...
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 



~dah abis dah~




2 conteng-conteng: