11 December 2012

Segmen : Siapa blogger bertuah by Nelly dan Nabila Medan ?

moshi2 semua 

hari ni saya nak join 'Segmen : Siapa blogger bertuah by Nelly dan Nabila Medan ?' .. menarik tau .. bukan just segmen biasa je.. tapi ada hadiah  menarik yang boleh dimenangi...

nak join ! nak join ! klik banner kat bawah, okey ? tapi jangan lupa ikut syarat2 nya dulu taw ! 

bannernya kiut miut kan kan ?

saya nak tag siapa yerk ? hurm *berfikir sejenak*
ha ! saya tag awak,  kamu dengan dia.. hope sudi join..

rasanya dah ramai kot yang join segmen ni kan ?  tapi, bagi yang belum join tu cepat2 lah join yerk.. sebab tarikh expired segmen ni adalah pada 12.12.12 *wah, cantik tarikh* eh2, bila tu ? esok la ! join cepat2 tau..

ekceli, saya saje je nak join lambat~ lambat sebab kalau boleh saya nak jadi peserta yang terakhir join.. huhu.. *pelik bin hairan bin ajaib kan ?* 



~dah abis dah~



8 conteng-conteng:

elyna mirsada said...

dtg bls kunjungan,segmen yg sama

Nurain Syahirah said...

balas kunjungan :D

Doakan Ain dapat 9A dalam PMR ye ..:D

Amin ~

http://nurain-syahirah.blogspot.com/2012/12/keputusan-pmr-2012.html

Puteri Afiqah said...

@elyna mirsada
terima kasih :)

Puteri Afiqah said...

@Nurain Syahirah
terima kasih :)
amin~

Yui Bieyna said...

hepi blogging ye ! dtg dri segmen yg sma jugak.

hehehe :3

Puteri Afiqah said...

@Yui Bieyna
terima kasih :)

dynnabbg93 said...

hai awk,, follow awk balik,, dari segmen yg same,,

Puteri Afiqah said...

dynnabbg93 terima kasih :)