05 January 2013

nama korang ?

moshi2 semua..

Nak tanya something boleh ? Apa nama awak ? Wah, sedapnya nama korang ... Erk, kenapa tetiba tanya pasal nama ni ? huhu..

Ekceli, hari ni kita akan main game.. Err.. it's not ekceli game but its fun .. Korang tau tak nama korang dalam jepun macam mana ? Tak tahu kan ? okey.. jom kita try...

Arahan : Ambil setiap huruf nama anda dan gantikannya dengan bunyi jepun.. nama korang mungkin agak panjang..
Okey, jom try sekarang...

- ka
- zu
- mi
- te
- ku
- lu
- ji
- ri
- ki
- zu
- me
- ta
- rin
- to
- mo
- no
- ke
- shi
- ari
- chi
- do
- ru
- mei
- na
- fu
- zi

Nak tahu nama jepun saya apa ? Hihi 
Puteri Nur Afiqah = nodochikushiki todoshi kalukikekari

# Nama jepun korang apa ? jom share.. 



~dah abis dah~
Entri ini dipublish oleh robot atau dalam erti kata lain autopublish



8 conteng-conteng:

Nurul Filzah said...

nama akak pulak.

Todoshidota Lukitazikari

kelakarlah pulak

HAJAR said...

ouh..saya punya lagi kelakar comel pon ada..hehe..

arikichiki rikazukashi

Siti Sabariah Hashim said...

arikichiki arikazukashikikari

berbelit lidah

Cornelia Waldorf said...

You are tagged! Komen bnyk bnyk tau :)
http://meanwhileinparalleluniverse.blogspot.com/2012/12/new-year-giveaway-by-sheera-aya.html

Puteri Afiqah said...

Nurul Filzah hik hik :)
HAJAR
comel2 :)

Puteri Afiqah said...

Siti Sabariah Hashim kih2.. berbelit kan ? :)
Cornelia Waldorf thanks tag :)

Sherlyanna Angiela said...

aririkushitafukatotoka katojikikutaka....
wahh...panjang juga nama saya... hehehe

Puteri Afiqah said...

Sherlyanna Angiela hihi :) comel nama tu :)