02 January 2013

wordless~ study VS online

moshi2 semua

 Situasi 1 : Study time

Situasi 2 : Online time

Bila online, selalu je tak ingat nak study..Tapi bila study pulak... hurm..

# Kenapa jadi begini ? Any solution ?



~dah abis dah~
Entri ini dipublish oleh robot atau dalam erti kata lain autopublish



5 conteng-conteng:

Hnahdy said...

xdapat nak nolongnya. hana pun mcm tu. :)

fatin alyaa said...

kan,kan! bila buka buku, 5 minit dah rasa lama, tapi bila dpn komputer,berjam2 lamanya sampai ibu tegur,rasa mcm baru jer duk mengadap komputer ni,haha

Puteri Afiqah said...

Hnahdy huhu :)
fatin alyaa betul2 :)

Sherlyanna Angiela said...

saya pun macam tu... di sekolah,,saya sudah sedia2 mahu study di rumah.. bila sampai saja di rumah,,, terus online.. tidak ingat sudah mahu study..hehehe.. mungkin mahu tunggu dahulu ibubapa sembunyikan itu komputer.. baru la tdk dpt online...kan?? hehehe...^^

Puteri Afiqah said...

Sherlyanna Angiela yeah ! betul2.. :)