15 March 2013

Allah is great :)

moshi2 semua :)


lama tak jumpa kan ? kan ? rindu sangat2 kat korang dengan blog ni.. *ayat yang sama tiap2 kali baru balik dari asrama *...

ekceli, tak tahu nak taip apa sebenarnya.. idea semua dah dibawa pergi bersama angin yang menderu..*eh eh.. kenapa ayat jadi sastera ni*.. untuk mengelakkan blog ni daripada dimasuki semut dan sepupu sepapatnya seperti lebah, cengkerik, harimau dan lain2, so saya pun membuat keputusan untuk menaip entri...

sempena hari jumaat hari mulia ni, jom sama- sama kita renungkan kata-kata ni...

Allah doesn't have a blackberry, an anroid, an i- phone or any other type of phone but he is my favourite contact...
He doesn't have a facebook but He is my best friend...
He doesn't have twitter but I follow Him..
He doesn't have an internet but i'm always connected to Him...
and even He has a great communication service, His customer service never puts me on hold..

Allah tu hebat, kan (:




~dah abis dah ~