06 June 2013

pengumuman ! pengumuman ! :)

Moshi2 semua 


Alhamdulillah, setelah 4 hari menahan jantung yang hampir meledak ni, akhrnya selesai jugak segmen pertama saya ni.. Fuhh, jantung kini dah mampu berdegup dengan stabil.. Walaupun tak ramai yang join, tapi saya bersyukur sangat sebab ada orang yang sudi join segmen saya yang tak seberapa ni.. *at least capai target 20 orang yang join.. hihi..improvement* 

So, kat sini saya nak ucapkan bertrillion- trillion terima kasih sebab sudi join segmen pertama saya ni.. *terharu sampai meleleh air mata*.. Entri yang korang semua pertaruhkan tu semuanya gempak- gempak habis..Sampai pening kepala saya nak pilih.. Dah timbul dah semua bintang- bintang  halimunan kat atas kepala saya ni.. *nampak tak kepeningannya di situ* Dan setelah dikhatamkan bacaan entri korang berkali- kali *lapanratoskali agaknya* akhirnya pemenang pon dah dipilih.. Dan disebabkan hari ni saya pemurah secara tiba- tiba, saya dengan ini mengumumkan bahawasanya pemenang hadiah utama ditambah menjadi 7 orang ! *terkejut lalu pengsan*.. Tu la, siapa suruh buat entri best- best sangat.. terpaksa la saya tambah pemenang..

Ekceli saya sengaja berucap panjang hari ni sebab nak bagi korang jadi penasaran.. haha.. Okeylah, tak baik pulak buat korang tertunggu tunggu ni.. Okey, sebelum saya annnouncekan pemenang segmen pertama saya ni. sila berdebar- debarkan diri korang hingga jantung  korang berdegup 100 kali dalam satu saat.. Dah ?

 Pengumuman. Pengumuman.. Siapa yang punya anak bilang aku.. 
Aku yang sedang malu.. Sama teman- teman ku.. 

*Eh.. Sorry.. Gurau je*


Pemenang hadiah utama (7 orang)

 Life is hard and beautiful.. It took love to see the beauty of it in the hardest time.. 
2. http://nuraqilahmuhamadnazori.blogspot.com/2013/06/first-segmen-by-princess-indahnya-kata.html

 Sometimes you have to stand alone just to prove that you can still stand.. 
7. http://chenta-spanarskru.blogspot.com/2013/06/first-segmen-by-princess-indahnya-kata.html

 Kita adalah saudara, saling memaafkan dan membantu :) 
11. http://aisyalieza.blogspot.com/2013/06/first-segmen-by-princess-indahnya-kata.html

 Oh Allah, only you can make me happy when i'm sad.. 
20. http://nysahanysa97.blogspot.com/2013/06/first-segmen-by-princess-indahnya-kata.html

 Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars.. 
23. http://behindmydimplesmiles.blogspot.com/2013/06/first-segmen-by-princess-indahnya-kata.html

 Words are like swords. If you use them wrong way, they'll turn into ugly weapons.. 

 Setiap kejayaan pasti melalui angka sifar.. 
13.http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/06/first-segmen-by-princess-indahnya-kata.html

So, inilah pemenangnya.. Entri korang ni dah macam magnet yang mampu menarik hati saya.... Korang akan direview as soon as possible.. Jangan risau, okey ?

Pemenang sampingan- Random (5 orang)

 Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow. 

 Perkara yang dapat dibuat dan diselesaikan dalam sehari, jangan ditangguh sehingga ESOK.. 

 I don't forgive people because i'm weak. I forgive them because i'm strong enough to know people make mistakes 


 It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you are not.. 


 I like what I do, I do what I like 

Okey, korang semua akan diletakkan di dalam bloglist saya.. Bloglist tersebut akan diwujudkan secepat mungkin.. Kalau blog korang takde dalam bloglist saya nanti, please inform. Mungkin saya tertinggal ke...

And ada lagi kejutan .. Ada pemenang hadiah misteri... Siapakah dia... Jeng jeng jeng...

Pemenang hadiah misteri (1 orang)

 No matter how good or bad you think life is, wake up each day and be thankful for life. Someone somewhere else is fighting to survive.. 

Macammana boleh menang ? Yeah, kak hana ni ialah peserta pertama yang join segmen ni.. Di saat hati saya luluh sebab takde orang nak join segmen saya  *jiwang pulak ayat*.. Kak Hana datang untuk join..sayang kak Hana.. huhu.. Apa hadiahnya ? Tadaaa...

sori yerk kalau buruk.. hope sudi terima.. Sorry sebab tak sempat nak transparentkan.. huhu.


So, berakhirlah sudah pengumuman kita pada hari ni.. Tahniah, kepada yang menang dan kepada yang tidak menang,  cuba lagi .. Maybe bukan rezeki korang hari ni.. Tapi pada saya, korang semua adalah pemenang kerana berani mencuba..Terima kasih lagi sekali saya ucapkan atas kesudian korang yang join segmen ni.. Maafkan saya atas segala kekurangan saya pada segmen ni.. InsyaAllah, lepas ni, akan ada segmen yang lagi menarik.. 

p/s : 3 more to go :) 



~dah abis dah~



10 conteng-conteng:

ikhwan yusuff said...

Alhamdulillah rezeki menang...tq:)

Eda Johari said...

sampingan pun sampingan lah . hewhew :) Alhamdulillah!

efa fatehah said...

Terima kasih pilih qoute Tehah.hehe Alhamdulillah syukur :D

Maaflah tak reti nak buat penghargaan tapi nak buat jugak hahaha

http://behindmydimplesmiles.blogspot.com/2013/06/terima-kasih-larling-o.html

Hazirah Muslim said...

alhamdulillah , tak sangka boleh menang :D

AiSyA LiEzA said...

x sngka lak leh menang..huhuhu~~ thanks pilih akk dik ^_^

anis syaera said...

Alhamdulillah :) x sangka boleh menang. tkejut jap . hehe thanks youu sbb plih anis ^_^

Puteri Afiqah said...

ikhwan yusuff ~tahniah :) wc
Eda Johari tahniah~
efa fatehah tahniah :) thanks sudi buat penghargaan ^^
Hazirah Muslimhee :) tahniah~
AiSyA LiEzA rezeki akak ^^ welcome~
anis syaera tahniah :) welcome

Balqis Azzahra Shamsul Anuar said...

tahniah kepada semua yang menang..

Nur Aqilah said...

huhu akaq baru baca entry ni. tak sangka pula menang. tq deq. :)

Puteri Afiqah said...

Nur Aqilah welcome :) congratulations ye ^^