22 February 2015

a goodbye post~


Image result for cute bicycle wallpaper
teringin nak balik gopeng naik basikal.. haha :)

Pejamcelikpejamcelikpejamcelik, hari ni nak balik sekolah dah.. Siyes, Tak nak balik igop. Noktah. Homesick melanda. Huwaaa... Ni kalau adek2 junior form 1 baca ni, mau kena gelak enamploh hari lapanploh malam tak henti- henti. Menjatuhkan imej senior je. 


Cuti kali ni adalah cuti yang betul- betul menguji kesabaran. Cuti yang penuh dugaan. Dugaan apa? Dugaan nak siapkan homework. Add math especially. Dengan bunyi mercun dentam dentum yang tak berperikemanusiaan langsung.. Fuhh..Biarkan,, raya diorang kan ? Haha, And guess what, saya berjaya mengatasi dugaan tersebut tanpa bantuan boboiboy kuasa tiga pon. Nampak tak kehebatannya di situ ? Sila puji saya sekarang.


Kbye.



Saya nak ucapkan bertrillion- trillion terima kasih kat korang semua.
Terima kasih sebab sudi mencemarkan kaki korang untuk singgah ke blog ni walaupun tuan rumah tak hidangkan makanan..
Terima kasih sebab sudi layan mood sedih mengenangkan ustad syariah yang dah pergi sambung belajar.
Terima kasih sebab sudi layan mood tension mengenangkan homework add math yang boleh buat saya rasa nak drive pergi tanjung rambutan.
Terima kasih sudi menceriakan cuti tahun baru cina saya.
Jasa kalian akan ku kenang.... sampai esok je la. Muahaha. *evil laugh*


Kbye.
*Lawak hambar*


So.. 
Hari rabu ni, tenji *tu nama batch saya. bukan nama otromen. Harap maklum.* akan dapat ahli baru. Form 4 baru. Haha. cuak kot. Doakan agar ukhwah kami kuat tergam dengan gam uhu plus gam gajah plus gam 3 second.

4 mac nanti ada pertandingan kawad. Doakan saya tough dan sado untuk menjalani latihan kawad kaki tiap2 petang. and doakan puteri islam menang. Baru dapat jadi wakil sekolah. haha. nanti uoll boleh tengok i kawad kat youtube. femes gitu. haha.

9 mac nanti ada exam. Doakan saya dapat menawan add math sama macam saya tawan itu gunung kinabalu. dan doakan saya dapat result yang gempak. a lurus plus plus. amin.



Nantikan kepulangan saya lagi tiga minggu ye.. Bawak rombongan meminang sekali.
Haha

Life is like riding a bicycle.
In order to keep your balance, you must keep moving
Hidup mesti diteruskan. Phew.



Hari ni kena balik igop awal.
Takut jem.
Jem apa?
Jem peanut butter.
Haha.
Kbye.



| sayonara~ :) |



1 conteng-conteng:

May said...

Though, challenges along the way but life still goes on!